Może preparatem do odgrzybiana klimatyzacji ??
linka hamulca ręcznego w pancerzu
Zwiń
X
-
darmarz, jeżeli masz na myśli to, że linka ręcznego nie rusza się mimo podnoszenia hamulca ręcznego to może być to spowodowane jej zardzewieniem lub zardzewieniem pancerza albo mogło nastąpić mechaniczne uszkodzenie, co powoduje jej zablokowanie w pancerzu.Zamieszczone przez darmarzgdy wyciągam linkę z pancerza wogule sie nie rusza, ani drgnie.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby podniesienie auta lub wjechanie na kanał i obejrzenie dokładne linek hamulca - od bębnów/zacisków, aż po rurkę/wpust, którym linki idą do do tunelu środkowego.
Jeżeli jest uszkodzona mechanicznie to polecam je wymienić. Jeżeli będziesz miał możliwość wjechania na kanał/podnośnik to jest to maks godzinka roboty wraz z ich regulacją.
Jeżeli jest gdzieś zardzewiała/zapieczona to możesz wogóle nie dostrzec tego miejsca i psiukanie wd-40 lub innym środkiem w miejsca gdzie jest ona widoczna nic nie da.
Powodzenia!
Komentarz
-
-
Darmarz w O1 często linka ulega załamaniu przytarciu na wysokości wieszaka tylniego(jest to element na którym jest ona mocowana) Może gdzieś zawiesiłeś się lub kamien uszkodził pancerz. Zabawy WD40 nie polecam bo może linke rozruszasz chwilowo ale ona musi cały czas pracować i odbijać na sprężynie. Wymiana na nową to godzina roboty z kanału + 27 zł za nową linkę.Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Witam mobilki o nietypowej porze w Nowym Roku tj. 2012 . Mobiki jutro będę wymieniał linke hamulca z prawej strony , jeszcze jej nie mam , ale wyczytałem że jest długości 1620mm, a 940 mm pancerza , i moje pytanie jak ją się mocuje , czy wykreca , z metalowej rurki , czy tylko wyciaga , bo chyba niema koniecznosci wymiany z ta rurką , a tak to zablokowała , uszkodzony ma pancerz . proszę o odpowiedz tych co ją wymieniali . No i dziękuję ...
Komentarz
-
-
Wymianę zaczynasz od wypięcia linki od strony dźwigni ręcznego, wyjmujesz popielniczkę i odkręcasz nakrętkę od linki (są dwie linki). linkę wyciągasz dołem przez tunel, dalej mocowana jest na drucie i na wieszaku z płaskownika. Kolejny etap to rozkręcenie bębna i wpięcie linki razem z sprężyną. Potem pozostaje wyregulowanie ręcznego poprzez odpowiednie dokręcenie nakrętki w tunelu.
Jak dobrze pamiętam jest ona osadzana na wcisk ale można ją rozkręcić ponieważ jest tam uchwyt na klucz płaski. Siedzi dosyć mocno.i moje pytanie jak ją się mocuje , czy wykreca , z metalowej rurki
Nowa linka posiada pancerz i sprężynę.ale wyczytałem że jest długości 1620mm, a 940 mm pancerzaSzlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
Komentarz